que pensez vous de ca???
Modérateur : FAQueurs
- Spartacus
- bavard ou FLFP ?
- Nombre de guitares fabriquées : 0
que pensez vous de ca???
ils sont a 30E
This auction is for 1 New Style Bridge and Neck Pickup Set designed by T.Rockfield.
These pickups are one of the hottest sets of pickups in our Line. They contain a Dual Rail or Twin Blade solid metal strip That runs through both coils conected to heavy duty ceramic magnets. These humbuckers are sold in completed sets. These pickups look great and are the perfect edition to hot rod any guitar. This set is fully shielded and includes a 10" long lead wire. The Bridge Pickup is rated @ roughly 14.76K and the Neck is @ 13.47K
These ratings do vary at times... o 2 sets are exactly alike however, this is common, and each set sold is matched.
This auction is for 1 New Style Bridge and Neck Pickup Set designed by T.Rockfield.
These pickups are one of the hottest sets of pickups in our Line. They contain a Dual Rail or Twin Blade solid metal strip That runs through both coils conected to heavy duty ceramic magnets. These humbuckers are sold in completed sets. These pickups look great and are the perfect edition to hot rod any guitar. This set is fully shielded and includes a 10" long lead wire. The Bridge Pickup is rated @ roughly 14.76K and the Neck is @ 13.47K
These ratings do vary at times... o 2 sets are exactly alike however, this is common, and each set sold is matched.
Just Testing......

- Spartacus
- bavard ou FLFP ?
J'ai juste mis ce qu'il y avait en englais pour que ca vous donne plus d'infos, pour moi , la résistance du micro ca ne me parle pas alors est ce que vous pouvez me dire si pour 30 euros, c'est une bonne affaire???, si ce type de micros peut convenir pour une config type les paul????
merci d'avance
merci d'avance
Just Testing......

- doc guitar
- Mais tais-toi !!!
- Tranber
- Mais tais-toi !!!
tu peux juste mettre le lien de la vente?
ca m'interesserait peut etre a ce prix :D
ca m'interesserait peut etre a ce prix :D
C'est pas moi qui le dit... c'est Fucius et croyez moi, il avait oublié d'etre con.
Ahia chu cha pari di pari da la di la ridilla landich dan du
Ahia chu cha pari di pari da la di la ridilla landich dan du
- Ytse_Fab
- Le sevrage sera dur !!
ils sont la : http://mailboxmusic.zoovy.com/product/GPU_DR
.:: liquiD Dreamer ::.
"Turgon, king of Gondolin, wields, has, and holds the sword Glamdring, Foe of Morgoth's realm, Hammer of the Orcs."
"Turgon, king of Gondolin, wields, has, and holds the sword Glamdring, Foe of Morgoth's realm, Hammer of the Orcs."
- Spartacus
- bavard ou FLFP ?
ils me plaisent bien quand meme ces micros .... ce ne seraitpas possible de les mettre quand meme, de toutes facons, mon projet n'est pas de faire une copie Les Paul mais plutot d'avoir un manche traversant mutiplis
un Tom , je prendrais le diapason des LES paul mais c'est tout ...
Pouvez vous me donner quelques conseils car j'ai pas assez de sous pour mepermettre de me tromper lors de l'achat des pièces!!!
merci
un Tom , je prendrais le diapason des LES paul mais c'est tout ...
Pouvez vous me donner quelques conseils car j'ai pas assez de sous pour mepermettre de me tromper lors de l'achat des pièces!!!
merci
Just Testing......